Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Цель и задачи школы

Дата: 22 января 2013 в 20:23, Обновлено 21 сентября 2024 в 09:43

Мэта і задачы Дзяржаўнай установы адукацыі «Ванелевіцкая сярэдняя школа» на 2024/2025 навучальны год

Стварэнне камфортнага адукацыйнага асяроддзя, якое садзейнічае раскрыццю індывідуальных асаблівасцей асобы навучэнцаў, іх разумоваму і фізічнаму развіццю, фарміраванню грамадзянскасці і патрыятызму ў адпаведнасці з актуальнымі патрэбамі грамадства і дзяржавы.

Прыярытэтныя задачы на ​​2024/2025 навучальны год:

1. Забяспечыць дальнейшы рост якасці адукацыі ў адпаведнасці з запытамі навучэнцаў, іх законных прадстаўнікоў і тэндэнцыямі развіцця інфармацыйнага грамадства праз:

стварэнне адукацыйнага асяроддзя, якое забяспечвае даступнасць і якасць адукацыі ў адпаведнасці з дзяржаўнымі адукацыйнымі стандартамі і сацыяльнай замовай;

павышэнне эфектыўнасці навучання ў профільных класах і прафесійнай падрыхтоўкі на трэцяй ступені агульнай сярэдняй адукацыі;

развіццё ўмоў для рэалізацыі асабістых творчых здольнасцей навучэнцаў у працэсе даследчай і пошукавай дзейнасці, алімпіяднага руху за кошт прафесійнага росту педагагічных работнікаў, актывізацыі іх творчага патэнцыялу, павышэння эфектыўнасці навучальных і факультатыўных заняткаў;

стварэнне ўмоў для арганізацыі адукацыйнага працэсу ў спалучэнні сістэмна-дзейнаснага, культуралагічнага, асобасна арыентаванага і кампетэнтнаснага падыходаў.

2. Удасканальваць выхаваўчую прастору ўстановы адукацыі, якая садзейнічае развіццю ідэйна ўстойлівай, маральна і фізічна здаровай асобы навучэнца, здольнай да значнай сацыяльнай дзейнасці, асэнсаванага прафесійнага выбару праз:

выхаванне актыўнай грамадзянскай пазіцыі з дапамогай сацыяльна значнай дзейнасці на карысць асобы, грамадства, дзяржавы;

развіццё лідэрскіх якасцей навучэнцаў праз актывізацыю дзейнасці вучнёўскага самакіравання, дзіцячых і моладзевых грамадскіх аб'яднанняў;

стварэнне ўмоў для прафесійнага самавызначэння, аказанне педагагічнай падтрымкі навучэнцам у працэсе выбару прафесійнай сферы дзейнасці;

прафілактыку супрацьпраўных паводзін і рознага роду залежнасцей, суіцыдальных рызык у дзяцей і падлеткаў;

павышэнне эфектыўнасці здароўезберагальнага асяроддзя школы, фарміраванне ў навучэнцаў адказнага стаўлення да свайго здароўя як да асабістай і грамадскай каштоўнасці, стратэгіі культуры бяспечных паводзін.

3. Удасканальваць падыходы да арганізацыі метадычнага суправаджэння прафесійнага росту педагога праз:

новыя методыкі выкладання вучэбных прадметаў, актуалізацыю і паглыбленне ведаў настаўнікаў аб сучасных тэхналогіях навучання, якія садзейнічаюць развіццю вучэбнай матывацыі;

засваенне настаўнікамі спосабаў арганізацыі навучання навучэнцаў з шырокім выкарыстаннем сучасных сродкаў камунікацыі, дыстанцыйнага навучання і адукацыйных Інтэрнэт-рэсурсаў;

практыка-арыентаваны характар ​​метадычнай работы, накіраванай на павышэнне якасці правядзення вучэбных, факультатыўных заняткаў, у тым ліку ва ўмовах профільнага навучання;

укараненне актыўных форм метадычнай работы, абагульненне і распаўсюджванне эфектыўных практык, іх трансляцыя ў галіновым друку, канферэнцыях, конкурсах прафесійнага майстэрства;

фарміраванне патрэбнасці ў бесперапыннай самаадукацыі педагагічных работнікаў, метадычнае суправаджэнне іх паспяховай атэстацыі.

  4. Працягнуць выкананне паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, санітарных правіл і норм, умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы адукацыі.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.